זה הנושא של השרביט החם השבוע.
הדואר בעיני עדיין פעיל – אני אמנם לא מגיעה לשם באופן סדיר, אבל אני בהחלט מעדיפה לקבל בדואר חבילות מאשר שהן יישלחו אלי ישירות הביתה – או חמור מכך, יישלחו לנקודות איסוף.
שליחה הביתה אומרת לרוב שהשליח ישגע אותי עם לדרוש פרטים כאן ועכשיו על איך להכנס לבניין או באיזו קומה ודירה אני גרה, או אפילו ינג׳ס לי לרדת לקחת את החבילה בעצמי כי אין לו כוח מצוא חניה. לא פעם הוא אפילו אוסף את הפרטים מראש ומגיע לאיזור רק יום אחרי ואני לא יודעת אם החבליה כבר הגיע ונעלמה מסיבה כזו או אחרת – או היא פשוט תגיע מחר.
ונקודות איסוף זה סיוט גרו יותר- כי הן מאפשרות איסוף רק בשעות מוזרות שרק מי שעובד מהבית ויכול לצאת לכמה דקות באמצע היום לאסוף אותן יכול לאסוף. לא פעם ניסיתי להגיע בסוף יום עבודה, בערך חצי שעה או שעה לפני סוף שעות הקבלה של חבילות -רק כדי גלות שהחנות נסגרה מוקדם ואי אפשר לאסוף את החבילה.
וזה כמובן אם החבילה מגיעה לנקודת איסוף מתאימה – כבר קרה לי שבעצם התבלבלו בשם הרחוב שלי וחשבו שמדובר על הרחוב באותו שם בעיר שכנה, ואז כמובן שנקודת האיסוף רחוקה לי מידי.
לכן לא פעם סניף הדואר הרלוונטי עדיף – הוא פתוח בשעות צפויות מראש, גם בימי שישי, והוא יישאר פתוח גם אם אין קהל.
לגבי בנקים – אני מודה שגם בעבר לא ממש ביקרתי בהם בתדירות גבוהה מלבד אולי בכספומטים, וגם בגיל צעיר אבא שלי לימד אותי להוציא סכום מראש שיספיק לי לפרק זמן (נניח חודש) כדי להמנע מעמלות.
אני מניחה שמי זקוק להלוואות או משכנתא עדיין יגיע לבנק.

כמו שכתבת אצל מוטי – כנראה כולנו ממשיכים ללכת לדואר ופחות לבנק.
אהבתיLiked by 1 person
בהחלט, למרות שמצד שני גם לפני כל המהפכות האלו בקושי הייתי הולכת לבנק.
אהבתיאהבתי
גם אני.
תמיד שלחתי את בת זוגי. פחדתי מהם פחד מוות.
אהבתיLiked by 1 person
אני פשוט לא הייתי זקוקה להם…
אהבתיאהבתי
באמת כיום הדואר הוא בעיקר לחבילות. גם לי מאד נוח להגיע לסניף לאסוף חבילה אבל גם נוח לי שהשליח מביא לי אותה ישירות הביתה. אני משאירה פרטים (קוד פתיחה/סגירה של השער) והם יכולים להשאיר לי ליד הדלת בלי בעייה. נקודות איסוף זה באמת פחות נוח בדרך כלל.
לבנק אנחנו בקושי מגיעים, רק כשיש בעיות או נדרשת פעולה יוצאת דופן…זה קורה לעיתים מאד רחוקות, פעם בכמה שנים טובות.
אהבתיLiked by 1 person
איכשהו אצלנו באיזור השליחים לא רציניים. הם איכשהו שולחים הודעות בשעות לא שעות, ל מבינים שאנשים בעבודה – ואז כשהם לא מקבלים מייד תשובה הם מוותרים על המשוח ולכי תדעי מתי יגיע שליח נוסף לאיזור, וזה יכול להיות עניין של כמה ימים. ואז אם זה שליח חדש כל התהליך מתחיל מאפס…
אהבתיאהבתי
לי דווקא אין בעיות עם השליחים, הם מגיעים כמו שצריך, מנומסים מאוד. אם אינני בבית והם משאירים ליד הדלת, הם גם מצלמים שאדע שהניחו את החבילה במקום.
אהבתיLiked by 1 person
בעניין הדואר החוויה שלי הפוכה – סניף הדואר שלי עובד בשעות מצומצמות וחובה להזמין תור מראש. נקודות האיסוף הקרובות אליי פתוחות בשעות ארוכות יותר ונוח לי יותר להגיע אליהן
אהבתיLiked by 1 person
כנראה זה גם עניין גיאוגרפי, כי סניף הדאר הקרוב אלי פתוח לא מעט שעות.
אהבתיאהבתי